| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Sebastian Utbult Arr - Zonen

|
Posted: Wed Jun 25, 2008 21:45 Post subject: Stora coachninsgdagen! |
|
|
EDIT:
Såhär kommer ni i kontakt med arrangörerna via skype för coachning:
Joakim: flamewyrm
Cecilia: utbult.dolk
Olle: olle.bm.nyman
Sebastian: sebastian.utbult
Hampus: hampusbankler
Nu på söndag (29/6) tänkte vi arrangörer vara tillgängliga för coachning av deltagare. Vi ser gärna att så många som möjligt tar chansen och deltar, då det troligtvis är sista gången innan lajvet vi kan ta ett ordentligt snack gruppvis.
Vi kommer använda oss av Skype, som är gratis. Det är bara att ladda ner det från http://www.skype.com. Har du ingen mic kan du alltid lyssna, och kan du inte använda skype av andra anledningar kikar vi på att koppa telefonnummer till våra skypekonton så att du kan ringa in och delta på det sättet.
Såhär ser schemat ut för söndagen:
Sebastian
1500 Bagarna
1600 Jägare
1700 Byggnationsplaneraren
1800 Kupongcheferna
1900 Utredare
2000 Jordbrukare
Cecilia
1600 Konstnärer
1700 Affärsarbetarna
1800 Lappare
1900 Brännarna
2000 Lekmästarna
Joakim
1500 Jägarna
1600 Mekaniker /Smed/metallarbetare
1700 Ã…tervinnare
1800 Lagvrängare
1900 Kunskapssamordnarna
2000 Jordbrukarna
Olle finns som olle.bm.nyman på skype
1500 Grävare
1600 Tvagare
1700 Tvättare
1800 Pubarbetare
1900 Kökspersonal
2000 Kvartermästare
Hampus
12 Papparsvändarna
13 Radioperatörerna
14 Arbetsplanerarna
15 MÃ¥nglarna
Vi kommer posta skypeuppgifterna här när vi fixat det. Hör gärna av er om ni vill delta via telefon, så vi vet om det är värt att knyta telefonnummer till skypekonton. _________________ Josip Princip, f.d grävare, numera småbutter potatisodlare.
Last edited by Sebastian Utbult on Sun Jun 29, 2008 12:31; edited 2 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
Cecilia Jildenhed

|
Posted: Wed Jun 25, 2008 22:12 Post subject: |
|
|
Vilken bra grej!
Men vad gör man om man har absolut ingen möjlighet att vara tillgänglig då, men hemskt gärna vill ta tillfället i akt? Finns det nån alternativ lösning? _________________ Ylva Vide, glad men klumpig tvagerska från den Skaraborgska bygden |
|
| Back to top |
|
 |
Andreas Sjöberg

|
Posted: Wed Jun 25, 2008 22:29 Post subject: |
|
|
Hmm... jag kommer vara i ett slott någonstans i obyggden och dricka protvin då, men jag har skype på mobilen... undrar om det funkar? _________________ Lasse "Knaster", Levnadsglad radioopperatör och småpulare, medborgare, Kommittéledamot och del av Driftsgillet. |
|
| Back to top |
|
 |
Olle Ireflod

|
Posted: Wed Jun 25, 2008 22:37 Post subject: |
|
|
Lite tight berättat, bara tre/fyra dagar inför ett "arrangörs-deltagare" möte. Men goda poäng för att ta till internet och skype, som möjligheter att nå ut till deltagarna.
Kan inte deltaga alls utan har jobb.
En fråga dock: Arbetsplanerare har Olle Nyman som coach, är det inte ens coach som man kommer prata med ? _________________ Hannes Järv, Arbetsplanerare |
|
| Back to top |
|
 |
Linn Ahlbom Arr - Grafisk design

|
Posted: Thu Jun 26, 2008 01:18 Post subject: |
|
|
| Cecilia Jildenhed wrote: | Vilken bra grej!
Men vad gör man om man har absolut ingen möjlighet att vara tillgänglig då, men hemskt gärna vill ta tillfället i akt? Finns det nån alternativ lösning? |
Jag kan faktiskt inte heller då(!) (som du ser har ni Olle istället) Är i Trollhättan -- vilket än så längre gör att det bara Patrik kvar av tvagarna som är "färdig och betald och definitivt kommer på lajvet. (Hoppas att de andra två tvagarna kommer).
Vad är en bättre dag/tid för dig? _________________ Mandy McCallum, munter, om än lite förvirrad, tvagare. |
|
| Back to top |
|
 |
Mattis Karlsson

|
Posted: Thu Jun 26, 2008 06:47 Post subject: |
|
|
Och ursäkta dig, men vad hände med grävarna? med tanke på (vad jag hört) att det är dålig aktivitet behöver väll sommliga all coaching de kan få? _________________ Quist, Grävare. Högljud och lätt dumdristig bror till Blomm.
Subkvarkarna vibrerar, alltså blir det ett skåp.
Act like a duck when things get tight: Keep calm on the surface, and paddle like hell underneath!
Sticks and stones
may break my bones
but whips and chains excite me
So throw me down
and tie me up
and tell me that you like me!
Helgon = Wormboy |
|
| Back to top |
|
 |
Jenny Björklund

Joined: 22 Nov 2007 Posts: 114 Location: Brevlåda i Smedjebacken, jobbar i Sthlm....
|
Posted: Thu Jun 26, 2008 07:48 Post subject: |
|
|
Attans, då sitter jag på en buss mellan Sandviken och Sthlm, så jag kommer inte kunna deltaga  _________________ Linnéa, konstnär.
"Lev livet medan du kan, för i morgon kan det vara för sent" |
|
| Back to top |
|
 |
fredrik enmark

|
Posted: Thu Jun 26, 2008 08:34 Post subject: vaktcheferna |
|
|
När och var kommer vaktcheferna att skypa?
Jag tillhör vapenadministrationen. |
|
| Back to top |
|
 |
Cecilia Dolk Arr - PR

|
Posted: Thu Jun 26, 2008 08:40 Post subject: |
|
|
| Olle Ireflod wrote: | | Lite tight berättat, bara tre/fyra dagar inför ett "arrangörs-deltagare" möte. Men goda poäng för att ta till internet och skype, som möjligheter att nå ut till deltagarna. |
Vi har erbjudit coachning gankska länge för våra deltagare, och finns det större intresse för de fortfarande så är de bara att höra av sig så ordnar vi fler sånna här möjligheter.
| Andreas Sjöberg wrote: | | Hmm... jag kommer vara i ett slott någonstans i obyggden och dricka protvin då, men jag har skype på mobilen... undrar om det funkar? |
Det bör de göra, vi kan försöka någon dag?
| Mattis Karlsson wrote: | | Och ursäkta dig, men vad hände med grävarna? med tanke på (vad jag hört) att det är dålig aktivitet behöver väll sommliga all coaching de kan få? |
Oroa dig inte, det kommer! Vi kommer ge förslag till men också så har ni möjlighet att kontakta oss via info@ingenmansland.com för att få mer coachning! _________________ Tess Princip/Josefine von Tessenmark, förlovad med Josip Princip, jordbrukare och lillesyster till Jakob von Tessenmark, triumvir i NKU.
"Östbackens första dräktiga myskoxhona"
msn misshyde@noctum.com
Eran röst i arranörstelefonen - 0735 397 555 |
|
| Back to top |
|
 |
Olle Ireflod

|
Posted: Thu Jun 26, 2008 09:53 Post subject: |
|
|
| Cecilia Dolk wrote: |
Vi har erbjudit coachning gankska länge för våra deltagare, och finns det större intresse för de fortfarande så är de bara att höra av sig så ordnar vi fler sånna här möjligheter. |
Jasså, första gången jag ser detta sorts evenemang.. får vara mera aktiv på forumet för att inte missa detta framöver då. Personlig kontakt har jag haft med min coach, men detta har jag alltid missat. _________________ Hannes Järv, Arbetsplanerare |
|
| Back to top |
|
 |
Hampus Bankler Arr - Admin

|
Posted: Thu Jun 26, 2008 11:43 Post subject: |
|
|
Olle. Ja, alltså. Det är första gången vi tar en dag och anordnar möten med alla yrkesgrupper. Men det har varit en del Skypemöten i vissa grupper, främst de som Cissi är coach över. _________________ Morgan Gam, Grävare |
|
| Back to top |
|
 |
Olle Ireflod

|
Posted: Thu Jun 26, 2008 11:58 Post subject: |
|
|
| Hampus Bankler wrote: | | Olle. Ja, alltså. Det är första gången vi tar en dag och anordnar möten med alla yrkesgrupper. Men det har varit en del Skypemöten i vissa grupper, främst de som Cissi är coach över. |
Ah, som på det inlägget så lät det som jag gång på gång missat andra skypemöten. Då jag aldrig fått ett enda mail, PM, gästboksinlägg eller förfrågan om Skypemöte så ifrågasatte jag bara..
..men jag klagar inte alls, utan min coach har jag bra kontakt med, så Olle Nyman gör sitt coachjobb med bravur. _________________ Hannes Järv, Arbetsplanerare |
|
| Back to top |
|
 |
Daniel Wiklund

|
Posted: Thu Jun 26, 2008 13:01 Post subject: |
|
|
Får bredband först nästa vecka och har alltså inget nät på söndag. Kan man få ta del av "protokollet" efteråt? _________________ /Dobro jutro nya värld
Krastavac [Krast-a-vats] alt. Kvast, Krasse eller Gurkan |
|
| Back to top |
|
 |
Bim Åkesson Schär

|
Posted: Thu Jun 26, 2008 17:33 Post subject: |
|
|
När ska kolarna ha skype-möte? Hittar oss inte alls i listan... _________________ Marika Lundstedt, Kolare
Helgon: Bimbo
Msn: bim@killingar.net |
|
| Back to top |
|
 |
Tobias Jensen

|
Posted: Thu Jun 26, 2008 18:24 Post subject: |
|
|
Sitter på ett tåg mellan Stockholm och Värmland under den tiden, så jag kan inte heller
Förhoppningsvis kommer det fler chanser. _________________ Peter Stark, Medborgare, Administrationsgille, Domare |
|
| Back to top |
|
 |
|